Totaal aantal pageviews

donderdag 14 november 2013

Review: Catrice infinite shine lipgloss

Hey allemaal! Vandaag review ik deze mooie lipgloss van Catrice in de kleur: 040 Like A Nude Life. Het is een infinite shine lipgloss, zou deze lipgloss dan ook echt een mooie glans afgeven? Lees verder voor de review!






Normaal gesproken houd ik totaal niet van lipgloss.. Maar soms ga ik wel eens de fout in dat ik er dan toch steeds een paar bij koop. Als ik een mooie nude lipgloss zie dan ben ik eigenlijk al meteen om en koop ik hem gewoon. Deze kleur 040 Like A Nude Life viel mij dus ook meteen op! Een geweldige nude kleur, hoppa in het winkelmandje ermee!














































De verpakking vind ik ten eerste echt heel mooi! Heel simpel maar toch heel strak en niet saai. De lipgloss belooft ook nog eens niet te plakken, nou wie wil dat nou niet? Als er iets vies is dan is dat wel een te plakkerige lipgloss! Toen ik de lipgloss aanbracht viel mij meteen al op dat hij ontzettend lekker rook, beetje vanille achtig naar mijn mening. Dat is ook zeker een pluspunt, want het zit ten slotte wel op je lippen.
























Catrice veranderd vaak opnieuw het assortiment en meestal veranderen dan de lipgloss kwastjes. Zelf vind ik nog steeds de meest simpele sponsapplicators het fijnst werken, maar deze valt ook zeker niet tegen. Je brengt er makkelijk product mee op je lippen aan, niks op aan te merken.






















Dit is de swatch, zoals je ziet komt er wel redelijk wat kleur vanaf en is deze lipgloss zeker niet transparant. Dat is ook wel zo fijn als je een lipkleur koopt, anders zou je wel een transparante nemen. Als je eenmaal de lipgloss hebt aangebracht zal je merken dat hij weinig tot niet plakt! Dat is wel heel fijn :)




Hier ook nog een full face foto om te zien hoe de lipgloss er op mijn lippen uitziet.

Eigenlijk heb ik geen minpunten kunnen vinden tijdens deze review! Dus als je nog een goede mooie lipgloss zoekt, ga dan zeker een kijkje nemen in het Catrice schap bij de kruidvat. Ze hebben ook nog heel veel andere kleuren dus er zal vast iets voor je bij zitten! Oh, en trouwens voor de prijs hoef je het ook niet te laten want ze kosten namelijk maar €2.99!

Have a glamourous day!

~Yasmine

4 opmerkingen: