Totaal aantal pageviews

donderdag 28 november 2013

Review: Babylips

Babylips. Iedereen heeft er waarschijnlijk al wel van gehoord. Wauw, ze komen naar Nederland, geweldig! Als ik zoiets hoor dan wil ik eigenlijk al meteen naar de winkels rennen. Nu ik eindelijk ook een babylips in huis heb wil ik jullie graag laten weten wat ik er van vind. Is het echt zo'n geweldig product, of overdrijft iedereen gewoon een beetje?




























Allereerst, de verpakking. Dit is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind hem heel leuk! Vrolijk, duidelijk, simpel, fijn in gebruik, top! Ook vind ik het leuk dat iedere babylips een andere huls heeft. Als je bijvoorbeeld een fruitig roze kleurtje hebt, heb je inderdaad ook een roze verpakking.



In Amerika zijn er meerdere babylips, wij hebben er namelijk 'maar' 5. Eigenlijk vind ik dit een prima aantal en zit er sowieso wel een fijne voor je bij. Op de afbeelding zie je de kleurtjes die in NL te verkrijgen zijn.

Het enige nadeel vind ik dat je de babylips niet in de winkel kan ruiken of proberen. Zo weet je dus niet hoe ze ruiken en of ze wat kleur afgeven.. Het is dus een gokje of je een fijne/lekkere hebt. Ik gokte in dit geval voor de gele. Ik wilde een neutrale maar toch een subtiel geurtje eraan, en dat is me gelukt! Hij geeft geen kleur af en geeft een heel licht geurtje die mij doet denken aan fruitella.






















Ik vind de lippenbalsem zelf ook echt superfijn! Hij is vrij basic, maar smeert heerlijk en voed mijn lippen goed. De hype snap ik nu wel, al vind ik niet dat het een wondermiddel is haha. Wel een heerlijk product en deze gaat me de winter zeker door helpen! Ik heb hem al in mijn etui gegooid zodat ik lekker heel de dag kan smeren! ;)

Welke lippenbalsem gaat jullie de winter door helpen en heb jij ook een paar babylips?

Have a glamourous day!

~Yasmine

1 opmerking: